Regulamentul Campaniei
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“AIR WICK 50% INAPOI”
ORGANIZATA IN PERIOADA 10.10.2024-19.11.2024
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
1. Organizatorul Campaniei Promotionale “ AIR WICK 50% INAPOI” (denumită în continuare „Campania”) este societatea RB (HYGIENE HOME) ROMANIA S.R.L., persoana juridica romana cu sediul social în Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC. J40/18312/2018, având cod TVA RO 40361179 si numar de operator de date personale 17338, denumită în continuare "Organizatorul".
2. Campania se desfasoara cu sprijinul urmatoarelor agentiilor desemnate (denumite in continuare, in mod colectiv, “Agentiile” sau “Agentiile desemnate”):
b) The Other Agency SRL, cu sediul în Bucureşti, str Ghidigeni, nr 49, sector 5, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/13771/2014, Cod Unic de Inregistrare RO33844740, în calitate de Agenţie împuternicită de catre Organizator pentru desfăşurarea de activităţi legate de autentificarea prezentului regulament, validarea participantilor şi inmȃnarea rambursarilor, denumită în cele ce urmează „The Other Agency”.
3. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (in cele ce urmeaza "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
4. Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000, privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu legislația română aplicabilă.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
5. Campania este organizată și desfășurată pe teritoriul României.
6. Campania va începe pe data de 10.10.2024, ora 00:00:00, și va dura până pe 19.11.2024, ora 23:59:59, denumită în continuare “Perioada desfășurării Campaniei” sau “Perioada Campaniei”. De asemenea, achizitiile de Produse in scopul inscrierii in Campanie trebuie realizate doar in Perioada Campaniei.
7. Participa la Campanie toate magazinele fizice apartinand retailerilor: Carrefour, Auchan, Mega Image, DM, de pe teritoriul Romaniei, precum si pe https://www.auchan.ro/, https://www.mega-image.ro/, https://www.dm.ro/, https://carrefour.ro/, (denumite in continuare „Magazinele Participante”) care comercializeaza produsele aflate sub marca Air Wick, marca ce ii apartine Organizatorului.
8. Inscrierile in Campanie care nu sunt realizate în Perioada Campaniei nu vor fi luate în considerare in scopul Campaniei. Inscrierile in Campanie care se realizeaza cu Produse achizitionate in afara Perioadei Campaniei nu vor fi luate in considerare in scopul Campaniei.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
9. Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, cu vârsta de minimum 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei), care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţii”).
10. Nu pot participa la aceasta Campanie angajatii Organizatorului, ai companiilor colaboratoare la aceasta Campanie, inclusiv ai Agentiei și ai lanțurilor de magazine unde se desfășoară campania (conform secțiunii 3 de mai sus), si nici rudele pana la gradul IV inclusiv ale acestora.
11. Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 5. REGULAMENTUL CAMPANIEI
12. Regulamentul este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, în oricare dintre următoarele modalități:
a) la adresa de e-mail airwick@theotheragency.ro
b) pe site-ul promotiei, www.airwick.ro/promotii-cashback
c) în urma unei solicitări scrise, trimise la sediul Organizatorului, mentionat la Sectiunea 1 de mai sus.
13. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată, în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate şi completate în conformitate cu prevederile Regulamentului.
14. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe desfășurarea Campaniei. Orice modificare de acest fel va fi facuta publica înainte de data la care va intra în vigoare respectiva modificare, prin încheierea unui act adițional, ce va face parte integrantă din Regulament.
15. Organizatorul nu își va asuma nicio responsabilitate cu privire la cunoașterea ori necunoaşterea Regulamentului și a modificărilor acestuia de către Participanți sau consumatori, cât timp acestea au fost facute publice.
16. Niciun Participant nu va putea solicita continuarea Campaniei și nici repararea unui potențial prejudiciu produs prin suspendarea regulamentară a Campaniei.
17. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a Regulamentului.
SECTIUNEA 6. PRODUSELE PARTICIPANTE
18. Produsele participante la Campanie sunt toate produsele comercializate in Magazinele Participante de pe teritoriul Romaniei sub marca AIR WICK (denumite in continuare in mod general “Produsele Participante” sau “Produsele”).
19. Dupa data terminarii Campaniei, produsele descrise mai sus isi pierd calitatea de Produse Participante la Campanie, Organizatorul si Agentia ne mai avand nicio responsabilitate si ne mai asumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
20. Produsele participante la Campanie sunt disponibile in limita stocului existent in fiecare Magazin Participant.
21. Organizatorul si Agentia nu au nicio responsabilitate in ceea ce priveste disponibilitatea si/sau stocul disponibil in niciunul dintre Magazinele Participante.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI
22. Mecanismul Campaniei este urmatorul: „Cumpără produse AIR WICK de minimum 30 lei, înregistrează bonul fiscal / factura pe www.airwick.ro/promotii-cashback și primești inapoi pana la 50% din valoarea achizitiei, in limita a 50 lei per achizitie, pentru un Participant Unic. Valoarea de achizitie de minimum 30 de lei se calculeaza la pretul final platit de catre cumparator, dupa ce s-au aplicat eventuale alte reduceri de pret oferite independent de campania “AIR WICK 50% INAPOI”, de exemplu, daca un Produs Participant costa la raft 50 lei, dar magazinul din care a cumparat acorda o reducere de 5 lei, reducere care este evidentiata doar pe bonul de achizitie, nu si la raft, valoarea platita de catre cumparator este de 45 lei si reprezinta valoarea de achizitie cu care cumparatorul se poate inscrie in Campanie si in baza careia este indreptatit sa primeasca rambursarea.”
23. Regulamentul campaniei poate fi accesat gratuit pe site-ul www.airwick.ro/promotii-cashback
24. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării la Campanie este necesar ca participantii sa indeplineasca in mod cumulativ următoarele condiții:
a) sa aiba drept de participare potrivit prevederilor de la Sectiunea 4 de mai sus;
b) sa achizitioneze oricare Produse Participante comercializate in Magazinele Participante si sa se inscrie in Campanie in Perioada Campaniei;
c) sa se inregistreze ca Participant pe website-ul www.airwick.ro/promotii-cashback, completând cu informatii reale următoarele câmpuri:
i) Nume si Prenume
ii) Adresa E-mail valida
iii) Numar Telefon
iv) numar de cont bancar (IBAN) de tip cont curent, in LEI/RON activ, deschis la orice banca inregistrata legal pe teritoriul Romaniei, numele si prenumele detinatorului contului trebuie sa fie identice cu cele ale detinatorului contului de utilizator completate in formular
v) numarul bonului fiscal / facturii de achizitie cu care se inscrie in Campanie
vi) data bonului fiscal / facturii de achizitie cu care se inscrie in Campanie
vii) valoarea produselor AIR WICK de pe bonul fiscal / factura de achizitie cu care se inscrie in Campanie
viii) magazinul de unde a cumparat produsele marcate pe bonul fiscal / factura de achizitie cu care se inscrie in Campanie
ix) sa incarce fotografia unui singur bon fiscal/factura fiscala care atesta achizitia de Produse Participante in sectiunea special creata, “Incarca bon fiscal”. Fotografia bonului fiscal/facturii trebuie sa cuprinda bonul fiscal/factura integral, sa fie lizibil/a iar bonul/factura sa nu fie impaturit/pliat sau scanat. In cazul in care fotografia nu permite identificarea tuturor informațiilor, participantul va fi contactat pentru a trimite inca o poza sau chiar bonul fiscal/factura in original. Fotografia bonului fiscal/facturii trebuie sa fie in format png, jpg, jpeg, tiff, tif, gif, pdf, webp, scm cu dimensiunea de maximum 25 MB si trebuie sa ateste achizitia de Produse Participante pe Perioada Campaniei si sa contina, in mod vizibil, lizibil, nedeteriorat, urmatoarele informatii: data bonului, ora emiterii, numele magazinului emitent, numarul bonului, denumirea Produselor Participante achizitionate, precum si valoarea totala a bonului.
x) Sa bifeze prima casute din formular: “Confirm ca am +18 ani, am citit si inteles Politica de Confidentialitate ce mentioneaza cadrul procesarii datelor cu caracter personal in cadrul acestei campanii si mi-am exprimat acordul in relatie cu Temenii si Conditiile acestei campanii”
xi) sa apese butonul "Trimite"
d) Să păstreze în original bonul/bonurile fiscal/ facturile de achiziție a Produselor Participante pana la data de 10 FEBRUARIE 2025, in scopul validarii rambursarii.
25. După realizarea inscrierii, Participanţii vor primi un mesaj de confirmare a inscrierii, de indreptare a erorilor sau de respingere a inscrierii pe motiv ca nu sunt respectate prevederile Regulamentului, dupa caz.
26. Un Participant Unic (numit in continuare Participant) se poate inscrie in Campanie cu un singur bon fiscal/ factura de achizitie a Produselor Participante, emise/a de unul dintre Magazine Participante
27. Un Participant se poate inscrie in Campanie maximum o data; in acest sens, un Participant este identificat prin nume si prenume, numar de telefon, adresa de email, nr de cont IBAN.
28. In contextul prezentului Regulament, un anumit numar de telefon, o anumita adresa de email, un anumit cont IBAN sunt strict legate de un anumit participant, nu pot exista doi participanti cu acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de email sau acelasi cont IBAN, dupa cum nu pot exista doua numere de telefon sau doua adrese de email sau doua conturi IBAN ale aceluiasi participant.
29. Acelasi bon fiscal/ aceeasi factura poate fi inscris/a in concurs o singura data. In cazul in care acelasi numar de bon fiscal/aceeasi factura va fi receptionat/a de catre Organizator de la doi sau mai multi participanti diferiti, acesta va fi luata in considerare doar pentru participantul corespunzator primei inscrieri, ordinea inscrierilor fiind cea cronologica raportata la ora receptiei in baza de date a Organizatorului si nu la momentul trimiterii bonului fiscal.
30. Inscrierile de bonuri / facturi fiscale in care sunt evidențiate simultan achiziții și retururi de Produse Participante vor fi eliminate din campanie.
31. Inscrierile care nu respecta prevederile prezentului Regulament vor fi invalidate de catre Organizator.
32. Fara a afecta prevederile prezentului Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica orice situatie de inscriere frauduloasa in Campanie sau care nu respecta regulamentul, iar in cazul in care sunt constatate neregularitati, respectiva inregistrare va fi invalidata.
33. Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ toate obligatiile instituite in sarcina lor de prezentul Regulament.
34. In contextul prezentei Campanii, notiunile de bon sau bon fiscal vor include si factura fiscala. Documentele fiscale enumerate trebuie sa aiba o data de emitere in Perioada Campaniei, data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie si sa fi fost emise unor persoane fizice.
35. Toate campurile sunt obligatorii, iar necompletarea campurilor precum si nebifarea casutei de tip “bifa” “Confirm ca am +18 ani, am citit si inteles Politica de Confidentialitate ce mentioneaza cadrul procesarii datelor cu caracter personal in cadrul acestei campanii si mi-am exprimat acordul in relatie cu Temenii si Conditiile acestei campanii” duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie.
36. Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „Trimite”.
37. In cazul in care Participantul omite completarea/bifarea oricaruia dintre campurile obligatorii ale formularului, acesta va fi atentionat de faptul ca este necesara completarea/bifarea tuturor campurilor obligatorii prin mesaje specifice.
SECTIUNEA 8. RAMBURSAREA
In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele rambursari:
- Rambusare: 50% din valoarea produselor AIR WICK ce insumeaza minimum 30 lei, conform bonului fiscal/facturii fiscale
- Valoare Unitara Maxima (TVA inclusa): 50 lei
- Valoare Totala Maxima (TVA inclusa): 30 000 lei
50% rambursare pentru produsele AIR WICK ce insumeaza minimum 30 lei, cumparate in Perioada Campaniei din Magazinele Participante, conform bonului fiscal / facturii fiscale.
In cadrul Campaniei, Organizatorul ofera, prin intermediul The Other Agency SRL, rambursari de sume in valoare de 50% din valoarea totala cu TVA inclusa a produselor AIR WICK prezente pe un bon fiscal inscris in concurs; valoarea unei rambursari este de maximum 50 lei (TVA inclusa) per bon fiscal, per participant unic si per intreaga perioada a Campaniei. Rambursarile vor fi alocate acelor participanti care sunt validati in urma verificarii conditiilor de participare la Campanie.
39. Valoarea totală maxima estimată a rambursarilor oferite in cadrul Campaniei este de 30.000 lei, TVA inclusa.
40. Valoarea totala efectiva a rambursarilor va varia in functie de valorile insumate ale produselor Finish inscrise pe bonurile validate ca fiind eligibile pentru rambursare. In cadrul prezentei Campanii, un participant poate solicita o singura rambursare pe toata durata Campaniei.
41. Rambursarile acordate in cadrul prezentei Campanii, cum sunt definite in Aliniatul 36 din prezentul Regulament, se vor acorda in perioada de maximum4 saptamani de la momentul validarii participarii, pentru acei Participanti carora li s-a validat/confirmata/aprobat atat participarea cat si rambursarea sumelor.
42. Un Participant poate beneficia de maximum o rambursare in prezenta Campanie, pe toata durata acesteia.
43. Rambursarea se face pe principiul “primul venit, primul servit”, in limita unui buget total de rambursari de 30,000 lei (TVA inclusa).
44. Rambursarea se face prin virament bancar catre IBAN-ul declarat de beneficiar în momentul înscrierii în campanie. Organizatorul nu este responsabil de eventuale taxe de transfer sau procesare care ar putea fi operate de catre banca beneficiarului pentru operațiunile de încasare bani. Organizatorul nu este responsabil de corectitudinea datelor inscrise in campanie, inclusiv a IBAN-ului.
45. În cazul refuzului vreunui Participant de a beneficia de rambursare (refuzul unui Participant înseamna că respectivul Participant nu dorește să intre în posesia rambursarii), acesta va pierde dreptul de atribuire a rambursarii.
46. In cazul in care in timpul Campaniei, in urma procesului de validare, un anumit Participant nu poate fi validat pentru rambursare pentru ca nu indeplineste conditiile prezentului Regulament, iar rambursarea nu se poate acorda, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui acea rambursare.
47. În cazul în care după finalizarea Campaniei rămân valori nermbursate din valoarea totala alocata campaniei, conform alineatului 37, Organizatorul își rezervă dreptul de a nu le mai atribui.
48. Refuzul de a primi rambursul trebuie să fie exprimat in scris, la adresa airwick@theotheragency.ro în termen de maximum 3 zile lucratoare de la data la care The Other Agency l-a înștiințat pe Participant de validarea rambursarii. Dacă Participantul nu-și manifestă nicio opțiune în acest termen, rambursarea se acorda conform mailului de validare, daca au fost indeplinite stipularile art 69 din Regulamentul Oficial
49. În cazul în care Participantul este o persoană lipsită de capacitate de exercițiu, (persoane ce nu au capacitate de exerciţiu – neincluzând persoanele sub 18 ani) aceasta este îndreptățită să intre în posesia rambursarii numai prin intermediul curatorului legal, incluzând semnarea de către curator a unei declarații, dacă este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea rambursarii respective, precum și de plata oricăror daune sau pretenții de orice natură, legate de rambursare și de participarea persoanei respective la Campanie.
SECTIUNEA 9. VALIDAREA, ANUNTAREA PARTICIPANTILOR VALIDATI SI ACORDAREA RAMBURSARILOR
9.1. Validarea
50. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica eligibilitatea bonului/facturii fiscale direct, fara implicarea directa a Participantului.
51. In caz de dubii legate de bonul fiscal / factura fiscala (bonul sau portiuni din acesta sunt ilizibile, de exemplu), Organizatorul este indreptatit sa solicite primirea de la Participant a bonului in original.
52. Daca ulterior verificarii, se constata ca bonul/factura fiscala nu exista sau nu corespunde cu bonul/factura eliberat/a de magazinul din care a fost achizitionat produsul, participant nu va fi validat si isi pierde dreptul de acordare a rambursarii, sau, in cazul in care rambursarea a fost deja acordata, este obligat sa o restituie, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, acesta din urma rezervandu-si dreptul la orice pretentii si actiuni in despagubire si de alta natura impotriva Participantului respectiv.
53. Participarea la Campanie este posibila doar prin citirea, intelegerea si cunoasterea Regulamentului, dar si a anexei Regulamentului referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Orice Participant care se incsrie in Campanie a inteles motivul pentru care sunt colectate, procesate si stocate dateler sale personale pe durata Campaniei, iar aceste motive sunt: participarea la Campanie, obtinerea rambursarii si indeplinirea obligatiilor legale de catre Organizator. In cazul refuzului, Participantul isi pierde statutul de Participant valid, intrucat proceura de validare nu va putea fi indeplinita.
54. În cazul în care un Participant nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile prezentului Regulament, sansa sa de validare este pierduta, la fel si posibilitatea de rambursare, conform mecanismului.
9.2. Anunțarea participantilor validati
55. Anunțarea participantilor validati se va face în termen de maximum 15 zile lucratoare de la data inscrierii in Campanie, la adresa de e-mail cu care câștigătorii s-au înscris în Campanie. Aceștia vor fi informaţi în legătura cu procedura de rambursare.
56. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare Participant validat prin email, la adresa cu care s-a realizat inscrierea in Campanie, de maximum 3 ori, în 3 zile diferite. Dacă Participantul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (nu răspunde la nici unul dintre cele 3 emailuri), Organizatorul va incerca apelarea sa telefonica, un apel pe zi, in 3 zile lucratoare, in intervalul 10:00 – 18:00. Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, Participantul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (nu răspunde la nici unul dintre cele 3 emailuri si la niciunul dintre cele 3 apeluri telefonice), Participantul isi pierde statutul de Participant valid, iar rambursarea nu se mai acorda.
57. Publicarea participantilor validati se va face in termen de maximum 30 zile lucratoare, de la terminarea campaniei, pe site-ul www.airwick.ro/promotii-cashback.
58. Lista cu participantii validati va contine:
a) numele si prenumele participantului validat
b) Valoarea rambursata per participant validat
59) Lista va fi stearsa in maximum 30 de zile de la publicare.
60) Participantii nevalidati vor fi anuntati în termen de maximum 15 zile lucratoare de la data inscrierii in Campanie, la adresa de e-mail cu care câștigătorii s-au înscris în Campanie. Aceștia vor fi informaţi cu privire la articoul din prezentul regulament in baza caruia nu s-a putut face validarea.
9.3. Acordarea rambursarilor
61) Rambursarea va fi efectuata in contul bancar (IBAN-ul) indicat de participant la inscriere. Contul IBAN trebuie sa fie in LEI/RON de tip cont curent, activ pe perioada Campaniei si minimum 20 zile dupa incheierea acestuia, si sa fie deschis la o banca inregistrata legal pe teritoriul Romaniei, si sa fie deschis pe numele persoanei care s-a inscris in Campanie. Orice diferenta de nume poate duce la blocarea banilor de catre banca.
62) Rambursarea va fi oferita Participantilor in contul bancar IBAN de tip cont curent si activ, in LEI/RON indicat de catre acestia in procesul de inscriere, in maximum 4 saptamani de la primirea e-mail-ului in care este anuntata valoarea rambursarii.
63) Dupa efectuarea transferurilor rambursarilor valorilor confirmate ca fiind cele valide/finale, Organizatorul sau Agentiile care sustin aceasta Campanie nu au obligatia de a furniza catre Participanti dovezi de tip “ordin de plata/transfer”. Fiecare Participant este responsabil de a verifica in sistemele de tip Internet Banking sau prin call centerul bancii la care are deschis contul IBAN cu care a participat in Campanie, daca si cand i-au intrat valorile confirmate pentru a fi rambursate, de la The Other Agency.
64) Rambursarea va fi platita doar in contul bancar curent de tip IBAN, in LEI/RON, activ indicat de participant in formularul Campaniei, parte a procesului de inscriere, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00, in functie de programul de transfer al bancilor inregistrate legal in Romania.
65) In cadrul Campaniei, se vor efectua rambursari in valoare de maximum 50 lei per Participant validat, iar valoarea totala a rambursarilor per Campanie va fi de maximum 30.000 lei.
66) Un participant validat nu poate primi mai mult de 50 lei (TVA inclusa) per Campanie, valoarea aferenta a maximum 50% din valoarea achizitiei produse AIR WICK de minimum 30 lei, valoare inscrisa intr-un singur bon fiscal ce reflecta o cumparatura unica. De exemplu: chiar daca valoarea produselor de pe bon/factura este mai mare de 100 lei (TVA inclusa), iar 50% din aceasta depaseste 50 lei (TVA inlcusa), valoarea rambursata va fi de maximum 50 lei (TVA inclusa).
67) Valoarea rambursata va fi transmisa intr-o transa unica catre contul IBAN valid / activ inscris in Campanie odata cu completarea formularului.
68) Nu exista posibilitatea ca valoarea rambursata sa fie transferata in conturi IBAN diferite (ale aceleiasi persoane sau apartinand altor persoane).
69) Inainte de predarea rambursarii se va completa de catre Organizator impreuna cu Participantul Validat un Proces Verbal prin care Participantul confirma contul IBAN in care urmeaza sa se faca rambursarea, precum si faptul ca acest cont IBAN ii apartine persoanei care s-a inscris in Campanie, iar Organizatorul il informeaza pe Participant cu privire la valoare aferenta rambursarii pentru care Participantul se califica. Tododata, acest Proces Verbal va cuprinde si o declaraţie pe proprie răspundere a Participantului Valid, în sensul că îndeplineşte condiţiile de participare impuse de Regulament, precum şi semnătura acestuia.
70) Participantul la Campanie, desemnat Participant Valid, care refuză semnarea Procesului Verbal sau care nu îndeplineşte condiţiile prevăzute de Regulament pierde în mod automat aceasta calitate şi nu poate intra în posesia rambursarii.
71) Valorile care, in baza prevederilor prezentului Regulament, nu se pot acorda drept ramburs, vor ramane la dispozitia Organizatorului, care poate dispune de ele cum considera de cuviinta. In acest sens, dupa finalul campaniei, dupa ce lista participantilor validati si a rambursarilor este finala, Organizatorul va intocmi un raport ce mentioneaza numarul rambursarilor efectiv oferite si valoarea totala a acestora(din valoarea maxima de 30.000 lei TVA inclusa alocata per campanie).
SECTIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
72) Bonurile fiscale/ facturile care sunt incomplete, deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte companii implicate în Campanie nu îşi asumă nici o răspundere pentru bonurile fiscale/ facturile necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde rambursari pe baza unor astfel de bonuri fiscale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
73) Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor fiscale/ facturilor şi/sau de înstrăinarea acestora.
SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE
74) Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către Participantii Validati care obtin rambursari in contextul Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal legea 227/ 2015 cu modificarile in vigoare.
75) Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din intrarea in posesie a rambursarii cad în sarcina exclusivă a Participantului care a primit rambursarea.
76) Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această Campanie.
SECTIUNEA 12. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI
77) Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul (taxele fiscale) aferent veniturilor obtinute de catre castigatori din premiile Campaniei, conform cu articolul 66.
78) Organizatorul Campaniei va acorda rambursarile Participanţilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării Produselor Participante la Campanie.
79) În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
80) Eventualele contestatii pot fi transmise catre Agentie pe adresa airwick@theotheragency.ro in termen de doua zile lucrătoare din momentul anuntarii Participantilor validati. Orice contestații sosite dupa această dată nu vor fi luate în considerare. Agențiile vor raspunde acestor contestaţii în termen de maximum doua zile lucratoare de la primirea acestora.
81) În cazul în care Organizatorul constată că un Participant nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin rambursarii, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului Participant. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce rambursarea a fost deja acordat, respectivul Participant va restitui Organizatorului valoarea rambursarii şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
82) Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii care au fost nevalidati.
83) Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
a) Bonurile fiscale/ facturile deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului. Nici erorile furnizate de catre castigatori, nici acuratetea datelor de contact sau a contului IBAN inregistrat de Participant nu atrage raspunderea Agentiei sau Organizatorului, acestea fiind in responsabilitatea exclusiva a Participanţilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanţi a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordării in conditii normale a rambursarii, la imposibilitatea identificarii unui Participant, imposibilitatea validarii inscrierii in Campanie datorită ilizibilitatii bonului fiscal inscris;
b) Reclamațiile referitoare la rambursare, ulterioare momentului semnarii Procesului Verbal nu vor fi luate in considerae de catre Organizator;
c) Reclamațiile referitoare la rambursare, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare - primire nu vor fi luate in considerae de catre Organizator;
d) Orice erori de imprimare sau alte erori referitoare la bonul fiscal/ factura inscrisa in Campanie;
e) Situatiile in care anumite persoane inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la Campanie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Agentia / Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita. Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de internet, generate de reţelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;
f) Situaţiile în care adresa de email nu poate fi identificata / a fost scrisa gresit, şi, ca atare Organizatorul nu-l va putea contacta participan pentru validare
g) Eventualele dispute legate de drepturile asupra adresei de email cu care un participant s-a inscris in campanie Pentru înscrierile prin email, Organizatorul va considera valida persoana care răspunde la emailul oferit in formularul de inscriere in Campanie.
h) Situaţiile în care cumparatorii achiziţionează în perioada Campaniei produse neparticipante;
84) Organizatorul are dreptul de a invalida informatia (si pe Participantii care o furnizeaza) care conţin informaţii false ori vădit eronate şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.
85) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în Campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.
86) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei.
87) Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind adrese de email diferite vor rezulta în descalificarea respectivului participant şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi rambursarea. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat rambursarea, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
88) Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta validarilor si rambursarilor, precum şi a calendarului Campaniei sau a altor schimbari legate de implementarea acesteia.
SECTIUNEA 13. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
89. Prin prezentul Regulament, Organizatorul se obliga sa respecte preverile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.
90. Detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa nr. 1 a prezentului Regulament.
SECȚIUNEA 14. ÎNCETAREA/ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI
91. Campania poate inceta inainte de termen, in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora sau caz fortuit, in acceptiunea art. 1351 si 1352 din Codul Civil.
92. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite, ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie.
93. Campania se va încheia de la sine atunci când fondurile alocate pentru premii sunt epuizate.
94. Daca un eveniment de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1082 si 1083 Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de maxim 10 (zece) zile lucratoare de la aparitia cazului de forţă majoră.
SECTIUNEA 15. LITIGII
95. Eventualele litigii aparute între Organizator, Agenție și Participanţii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care orice Participant are de semnalat un incident în legatura cu desfasurarea Campaniei, înainte de orice acțiune în justiție sau procedura contencioasa în fata oricărei autorități publice, acesta se va adresa Agenției cu o sesizare/reclamație în acest sens, în forma scrisa. Agenția, care este răspunzatoare de implementarea Campaniei, va formula un răspuns scris la sesizarea/reclamația înaintata în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea sesizării/reclamției.
96. În cazul în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente material de la sediul Organizatorului.
97. Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se pot trimite pe adresa Agenției în termen de maxim 2 zile de la data incetarii Campaniei. Dupa expirarea acestui termen, Agenția nu va mai lua în considerare nicio reclamație.
SECTIUNEA 16. CLAUZE FINALE
98. Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale şi aplicabile tuturor Participanţilor.
99. Premiile neacordate vor rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
100. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Campaniei.
RB (Hygiene Home) Romania SRL,
Prin The Other Agency SRL
Reprezentata prin Stelian Tudorache
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“AIR WICK 50% INAPOI”
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputerniciti
1.1. In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre RB (Hygiene Home) Romania SRL, persoana juridica romana cu sediul in Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC. J40/18312/2018, având cod TVA RO 40361179 si numar de operator de date personale 17338 (denumita in continuare "Operatorul"),
1.2. prin intermediul Agentiilor:
1.2.1 Agenția Xperience Media Lab, în calitate de Împuternicit al Organizatorului, cu sediul social în Intrarea Izvorani, 22B, sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/5612/2019, Cod Unic de Inregistrare RO41025738, va desfășura activități legate de implementarea campaniei, precum exportul bazei de date a participanților și gestionarea acesteia.
1.2.2.The Other Agency SRL, cu sediul în Bucureşti, str Ghidigeni, nr 49, sector 5, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/13771/2014, Cod Unic de Inregistrare RO33844740, în calitate de Agenţie împuternicită de catre Organizator pentru desfăşurarea de activităţi legate de autentificarea prezentului regulament, validarea castigatorilor şi inmȃnarea premiilor, denumită în cele ce urmează „The Other Agency”.
1.3. Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: RB (Hygiene Home) Romania SRL, persoana juridica romana cu sediul in Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC. J40/18312/2018, având cod TVA RO 40361179, telefon: +40 21 529 6700 si +40 21 529 6799, e-mail: privacyoffice@reckitt.com.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
i) Nume si prenume;
ii) Numar de telefon mobil;
iii) Adresa de email;
iv) contul IBAN
v) informații incluse în bonul fiscal/factură (dovada plății)
3. Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Agentiilor in vederea:
i) Organizarii si desfasurarii Campaniei;
ii) Desemnarii si validarii participarii;
iii) Atribuirii rambursarilor si indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in baza prevederilor prezentului Regulament Oficial, adică în scopul îndeplinirii contractului la care persoana vizată este parte, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta (GDPR Art. 6 (1) (b)).. In cazul in care se acorda rambursari cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului. (GDPR Art. 6 (1) (c)).
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Agentiilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare, dar si providerilor serviciilor de internet si a serviciilor de hosting a site-ului www.airwick.ro/promotii-cashback implicati in campanie.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
6.1. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati nevalizi vor fi stocate timp de 90 de zile de la incheierea Campaniei.
6.2. Datele cu caracter personal ale Participantilor Valizi vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
6.3. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
7.1. In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vii) dreptul la portabilitate a datelor;
viii)dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
7.2. Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Organizatorului la adresa sediului social mentionata in clauza 1.1. din prezenta anexa.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
9.1. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
9.2. Prin participarea la Campanie, participantii declara ca au citit si inteles stipularile privind procesarea datelor cu caracter personal de catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii drept castigatori, inmanarii si primirii premiului, precum si al administrarii platii taxelor conform stipularilor legale (acolo unde este cazul).
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
RB (Hygiene Home) Romania SRL,
Prin The Other Agency SRL
Reprezentata prin Stelian Tudorache
Pagina 1 din 2